Klantenservice

Inhoudsopgave:

Bestellen
Leveren
Ruilen
Garantie
Klachten
Retourneren

Bestellen: | naar boven ↑

Bestellen in onze webwinkel is eenvoudig, snel en vertrouwd.
Na het kiezen van een of meerdere artikelen, kunt u ervoor kiezen om af te rekenen of nog verder te winkelen.
Wilt u afrekenen dan gaat dit via Ideal. U moet zich dan inloggen of een nieuw account aanmaken waarin wij uw gegevens vragen. U kunt de artikelen laten bezorgen (ook op een ander adres en zo iemand verrassen) of ze afhalen in de winkel.

Leveren: | naar boven ↑

Na het bestellen van uw artikelen, zullen wij uw bestelling gereed maken voor verzending. Dit doen wij via PostNL Pakketservice (Voorheen TNT Post). Als wij niet kunnen voldoen aan de afgesproken levertijd, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kosten voor verzenden. Boven de 75,- euro geen verzendkosten. Onder de 75,- euro betaald u 4,50 euro verzendkosten.

Ruilen: | naar boven ↑

U kunt uw bestelling altijd ruilen. Hiervoor brengen wij geen administratie kosten in rekening. Het enige wat u doet is het artikel retour sturen en aan de volgende punten voldoen:
  • Het artikel moet onbeschadigd zijn.
  • In de originele verpakking zitten.
  • 14 Dagen na levering retour gestuurd zijn.
  • Speciale bestellingen: zoals een artikel met gravure kunt u niet ruilen.

Garantie: | naar boven ↑

U heeft de normale fabrieksgarantie op uw artikelen. Deze garanties is  van een merk zelf en dus bij elke dealer van dit merk van toepassing. De eventuele verzendkosten zijn voor u zelf.

Op horloges heeft u 24 maanden garantie. Uitgesloten van garantie zijn:
  • Kroon (knoppen om het horloge op tijd te zetten of de andere druk knoppen)
  • Glas
  • Band
  • Uitvallen van stenen (na drie maanden)
Waterdichtheid van uw horloge is een jaar gegarandeerd. U mag pas zwemmen met een horloge vanaf 5 ATM (50 meter).

Op uw sieraden heeft u normale fabrieksgarantie. Deze garantie geld voor normaal gebruik van een product. Bij sieraden zal de garantie veelal beoordeeld moeten worden door de juwelier zelf.
Uitgesloten van garantie zijn:
  • Breken van colliers.
  • Verkleuren van vergulde sieraden.
  • Uitvallen van stenen (na drie maanden).
  • Gebroken stenen
Laat sieraden met stenen 1x per jaar controleren of de zetting nog goed is. Hierdoor kunt u vaak steen verlies voorkomen.

Klachten: | naar boven ↑

Eventuele klachten zullen wij zo spoedig mogelijk en in overleg met u behandelen.

Retourneren: | naar boven ↑

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzending van het artikel, totdat wij voor uw pakket getekend hebben voor ontvangst. De eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening. U kunt uw artikel naar het volgende adres sturen:

Nottet
Herenstraat 21
2291 BB Wateringen


Vermeld duidelijk uw naam, ordernummer en klacht in bijgevoegde brief. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.